BORN CITROËN

Prateći Ami One koncept, Citroën sada predstavlja 19_19 koncept, drugi električni konceptni automobil koji slavi stogodišnjicu marke i viziju urbane mobilnosti.

19_19 koncept je high-tech vozilo sa spektakularnim dizajnom, inspirirano aeronautikom. On maksimalno potiskuje udobnost, stvarajući iskustvo “dnevnog boravka” na kotačima zahvaljujući pametnom sustavu ovjesa koji putnicima daje osjećaj klizanja po površini ceste.

Inovativan i futurističan, s tehnologijom autonomne vožnje i osobnim asistentom koji komunicira s putnicima.

PROZIRNA KABINA

Capsule_CL.19.021.007_597X320

Zahvaljujući ostakljenoj kabini, koncept 19_19 je poput prozirnog mjehura.

Impresionira dužinom svog međuosovinskog razmaka i ultra kratkim prevjesima.

Vrlo zakrivljena, kabina podsjeća na krila zrakoplova na svakoj strani, stvarajući dojam robusnosti i širine.

Na prednjem dijelu, pleksiglas je na leđima obojen crnom i plavom bojom.

Sprijeda putnici imaju preglednost i mogu biti viđeni, dok stražnji dio ima mikro-perforirani film koji čuva njihovu privatnost.

PREDNJI DIO – FUTURISTIČAN

FaceAV_CL.19.021.005_747x400

Dizajn 19_19 koncepta je aerodinamičan. Prednji dio ima dvostruki poklopac od pleksiglasa, koji se proteže do vrha i dna vozila. Gornji poklopac motora i dalje je visoko iznad krila, služeći kao potpora za LED svjetlosne oznake, integrirajući logo i Origins oznake.

Struktura ovjesa, kotači i unutrašnjost krila ukrašeni su trakama koje podsjećaju na chevrone.

STRAŽNJI KRAJ – TEHNOLOŠKI

FaceAR_CL.19.021.004_747X400

Stražnji dio koncepta 19_19 čini aerodinamičan podokvir s dvije linije svjetla u Y obliku, koje uključuju chevrone i oblikuju spojler. Dva LIDAR-a (laserski sustavi za mjerenje detekcije) nalaze se na stražnjem dijelu krova.

Okvir je dizajniran kao skateboard, otkrivajući baterije i sve tehničke komponente. Ukrašen je s tri plave, bijele i crvene linije.

XXL KOTAČI

19_19 koncept ima XXL kotači (promjer: 930 mm i gume 255/30 R30), koji su razvijeni s Goodyearom. Gume i kotači izgledaju kao jedno zahvaljujući gumama koja se proteže preko naplataka, poboljšavajući udobnost.

Krila, odvojena od tijela i ugrađena u kotače, daju dojam da je kabina postavljena na 4 kugle, odvojene od ceste.

Središnji dio kotača ostaje fiksiran, prikazujući logo Citroën Origins kada je koncept 19_19 u pokretu.

Roues_CL.019.023.004_597X320

UDOBNOST NA KOTAČIMA

Salon_CL.19.021.009_308X176

Koncept 19_19 svakom putniku nudi vlastiti prostor za opuštanje. Vozačevo sjedalo ima intuitivne komande s zaslonom koji daje ključne informacije o vožnji kroz vjetrobran, ultra-udobno sjedalo i zvučnik koji se nalazi u naslonu za glavu. Sjedište suvozača je dizajnirano kao krevet s motoriziranim osloncem za noge i stražnjim sjedalima koja podsjećaju kauč. Svaki putnik ima svoju zonu udobnosti s osobnim sadržajem.

Iznimno pojednostavljena kontrolna ploča ima ostakljeno područje koje se pretvara u zaslon za filmsku projekciju. Upravljač lebdi, izgleda poput mramora i ima zaslon u sredini koji prikazuje svaku generaciju Citroën logotipa.

Vrata su okrenuta unazad, omogućujući svim putnicima optimalan pristup jer nema središnjeg stupa.

OSJEĆAJTE SE KAO DA KLIZITE PREKO CESTE

19_19 koncept ima aktivno inteligentno upravljanje s anti-roll, anti-list sustavom, uz ovjes s progresivnim hidrauličnim graničnicima. Kao rezultat toga, vanjski utjecaji na iskustvo vožnje su eliminirani.

Kotači i gume također pridonose udobnosti ovjesa. Tehnologija IntelliGrip, sustav pametnih senzora, omogućuje konceptu 19_19 da odredi optimalni način vožnje za određivanje brzine, kočenja, držanja ceste i stabilnosti.

Survoler2_CL.19.021.006_597X350

100% ELEKTRIČAN I AUTONOMAN

800 KM DOMETA

800km_CL.19.022.001_747X400

19_19 Koncept je 100% električan. Od 0 do 100 km za 5 sekundi i ima najveću brzinu od 200 km/h. Ima ultra-brzo indukcijsko punjenje, što znači da može obnoviti za 600 km vožnje u samo 20 minuta, bez kabela za punjenje.

AUTONOMNA VOŽNJA

Autonome_CL.19.022.003_747X400

19_19 koncept može upravljati vožnjom automatski. Neki načini vožnje, kao što su autocesta ili prometne gužve, mogu se prilagoditi. Za užitak u vožnji ili u složenijim situacijama kao što je vožnja u prometnim gradskim središtima, vozač može u svakom trenutku preuzeti kontrolu nad vozilom.

INTUITIVAN I PROAKTIVAN OSOBNI ASISTENT

Assistant_CL.19.023.008_308X176

Osobni asistent dolazi u obliku cilindra na upravljačkoj ploči. Opremljen umjetnom inteligencijom, pomaže upravljati interakcijama s vozilom i putnicima. Dok vozač vozi, ostaje aktivan, ali ga ne preuzima. U načinu rada bez vozača, upravljač i pedale se uvlače i osobni asistent se postavlja iznad ploče s instrumentima, oslobađajući površinu za projekciju za vozača.

Osobni asistent ima prepoznavanje glasa, koje je razvio SoundHound Inc, start-up u Silicijskoj dolini.

Share This