Jeep postaje ‘zelen‘: Predstavljeni novi Renegade i Compass e-Hibridi za Europu
Oba modela su opremljena 1,5-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem sposobnim za 132 KS
Čini se kako Jeep usvaja elektrifikaciju u Europi jer će proizvođač do kraja godine ponuditi potpuno elektrificirani asortiman na brojnim tržištima.
Kao dio ovog poteza, marka je predstavila početne e-Hybrid verzije Compassa i Renegadea. Oba modela su opremljena 1,5-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem sposobnim za 132 KS (97 kW) i 240 Nm okretnog momenta.
Iz Jeepa navode kako je motor ‘dizajniran tako da najbolje odgovara hibridnoj uporabi’, jer radi na Millerovom ciklusu, nudi visoki omjer kompresije od 12,5:1 i ima visokotlačni sustav izravnog ubrizgavanja koji radi do 350 bara. Motor je također opremljen generatorom remenskog pokretača koji ‘jamči brze i tihe prijelaze prilikom ponovnog pokretanja’.
Osim toga, novi Renegade i Compass e-Hybrid koristit će mjenjač sa sedam stupnjeva i dvostrukom spojkom, sustav regenerativnog kočenja i električni motor koji razvija 20 KS (15 kW) i 55 Nm okretnog momenta. Pogonski sklop također ima funkciju e-pojačanja, ali velika je novost da će e-Hybridi imati smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2 do 15%.
Kako bi novi modeli bili istaknuti, Jeep će lansirati i posebno izdanje Upland koji sadrži održive materijale, kao i ekološki prihvatljive boje i završne obrade. Konkretno, riječ je o Matter Azur nijansi s kontrastnim crnim krovom i 17 ili 18-inčnim alu-naplatcima sa sjajno crnom završnom obradom. U ponudu se pridružuju i MetaKrome brončani akcenti i livreji na poklopcu motora.
Unutrašnjost je opremljena ekskluzivnim SEAQUAL sjedalima izrađenim od plastike izvučene iz Mediterana. Imaju kontrastne šavove, umetak od organskog vinila i Jeep logotipe na naslonima. Kao i na vanjštini, kabina je opremljena MetaKrome brončanim detaljima i materijalima dobivenima od reciklirane plastike.
Osim posebnog izdanja, u ponudi će biti i oprema Longitude, Night Eagle, Limited i S. Modeli će se nuditi na raznim tržištima, a najveće iznenađenje je da će koristiti pogon na prednje kotače.