Svake godine od 2004. žiri sastavljen od profesionalaca iz područja oglašavanja i komunikacija u Ženevi bira proizvođača automobila koji je najbolje uredio svoj izložbeni prostor  ispunjavajući najviše postavljene kriterije. Citroën je ove godine osvojio nagradu  „16e Creativity Award“ za svoj štand « La Maison Citroën » (Kuća Citroën) na Salonu automobila u Ženevi. Žiri je posebno zaveden isticanjem povijesti Marke, ali također i svoje budućnosti, stavljajući naglasak na prijateljstvo i kvalitetu dobrodošlice.

  

«La Maison Citroën» je spektakularan štand, prostor otkrivanja koji povezuje dizajn s toplom, dinamičnom i digitalnom udobnošću. Životni prostor jedinstvene arhitekture animiran je nekoliko puta dnevno izvedbom  «The Place to C » i pretvoren u igralište za Ami One Concept koji kruži na štandu. Štand uranja posjetitelje u svijet marke Citroën danas s «La Maison Citroën» i sutra s «Le Comptoir Ami One», prostorom koji predlaže jedinstveno digitalno iskustvo za posjetitelje.

  

  

Share This